Krytí Dezinky

06.01.2014 10:18

Začátek roku je pro mne naprosto nepopsatelný.

 

Ve středu večer jsme s dcerou zjistily, že Dezinka začala po deseti měsících hárat, což by nebylo až tak zvláštní, kdyby se do toho nevložila naše chovatelka s nápadem na štěňátka ihned. 

Prý je to ideálně načasováno... :o)

 

Pavka byla samozřejmě na její straně, protože by chtěla mít doma po naší princezně štěndo a tak se začalo realizovat krytí, se kterým jsem v horším případě počítala za rok - v tom lepším jsem doufala, že se mu vyhnu úplně. :-) 

Ještě koncem prosince jsem to statečně hlásala všem, že štěňátka od Dezi snad vůbec nebudou... 

No - nikdy neříkejme nikdy!

 

Řešily jsme tedy po mobilu Dezinčino barvení, ale protože tomu vůbec nerozumím a nikdy jsem to takto hlídat nemusela, naložila jsem v pátek večer Dezulku a dovezla jí na posouzení Blance, ať si to rozhodne sama, protože já jsem krom růžové barvy fakt nic nepoznala. No a ta měla vcelku jasno - dojely jsme s Dezí ještě ten večer na kontrolu na veterinu, kvůli zjištění ovulace. Bylo to vše docela na kvap, protože Dezí se tak poctivě vylizuje, že po třech dnech od zjištění hárání měla už tu ovulaci  potvrzenou. Doufala jsem marně, že by to takhle narychlo nemohlo vyjít, když není nic domluveného, ale to jsem se jen dozvěděla, jak jsem se spletla. Pro naší chovatelku to vůbec nebylo rozhodnutí jen tak na rychlo - ona s tím počítala už dávno, jen já pořád ještě ne. Blanka už dříve našla krásného pesana v Maďarsku, protože podle mých podmínek tady v Česku nějak žádný neprocházel, takže ona byla připravena a já jsem se to dozvěděla až nyní. :o)

 

Tatínkem Dezinčiných štěňátek a tedy i F vrhu Balpoa byl vybrán pes 

T.s. HJch HSCH Toby Comme un Reve Noir - prostě Toby.

 

 

V sobotu ráno jsme si vše ověřily, domluvily podrobnosti, večer si Blanka vyzvedla Dezinku, já dostala její dcerku Terezku na hlídání a v brzkých raních hodinách se vydala Dezinka na krytí do Budapešti. 

 

Toby byl na Dezinku prý milý a hodný, krytí se povedlo po půlhodinovém okukování vcelku bez problémů 

 

Každý Blančin odchov jsem při loučení na cestě k novým majitelům obrečela a nyní abych se připravovala na loučení se svými vlastními miminky... 

Šok z rychlé akce už byl překonán a na miminkas e všichni moc a moc těšíme!

Každopádně má Blanka pravdu, že je škoda, aby naše krásná princezna štěňátka neměla a protože případný odchov bude především její práce, štěňátka si náležitě užijeme... :-)

 

Pevně doufáme, že vše bude v pořádku tak, jak má být. Takže prosím, držte nám pěstičky. :)))

 
 

BŘEZOST POTVRZENA - ŠTĚŇÁTKA ČEKÁME ZAČÁTKEM BŘEZNA!!!