Podzimní agility

27.10.2013 20:48

Nedostatek času se podepsal na Dezinčiných stránkách i na akcích, kterých se účastníme.
Dnes Pavka s Dezinkou doběhla na agility závodech svou třetí zkoušku z LA1, tak jsem na obě moc pyšná, protože při tom minimu tréninků, na které se dostaly, je to prima výsledek. Dezinka už mě neřeší vůbec, Pavka se tím dost uklidnila a víc jí věří. Holky začaly být sehrané a je vidět, že si to opravdu užívají.
Je radost se na ně dívat a mám z nich velkou radost.

Poslušnost trénujeme převážně na zahradě a při vycházkách, když už se o víkendu dostaneme spolu na plac, jsou to většinou obrany s Ondrou. V obranách jsme pokročily z kousání do klínu na malý rukáv - mám z toho obrovskou radost, ale pokroky jsou opravdu pomalé, protože za měsíc se dostanu na cvičák maximálně dvakrát. Ale má malá černá ďáblice si to chvílema i užívala, takže doufám, že až mi skončí kolotoč, který mne krade veškerý čas, dostaneme se do toho pořádně...