Září

30.09.2010 11:12

Září 2010
Rosteme jako z vody... Září se rozeběhlo tryskem s nástupem dětí do školy a tak se nějak nedostávám k psaní... Přední zoubky se nám dovymněnily a nakonec se nám podařilo přece jen jeden zoubek ohlídat tak, že jsem si ho mohla uložit... čekáme stále kdy přijdou na řadu ty špičáky, páč ségra už jemá prý přezubené... no uvidíme... pořád doufám, že to nepropásnu a uložím si další trofej na památku.
Dezinka už běhá agi rychleji nežli my s ní, tak to začíná být chvílema docela psina... máme tu pár nových psích kámošů, tak sme si s nima byli pohrát a začínáme řešit cvičák... prázdniny skončily a tak budeme muset začít pracovat i my. Dezí už přibíhá poslušně na píšťalku i venku, tak mám děsnou radost, protože Arunka si jí docela hlídá a tak se vrací pak obě... sice mám pokaždé malou dušičku, kdy zblejsknou zajíce a co se bude pak dít, ale potají doufám, že Dezí se na písknutí vrátí hned a Arka jakmile zjistí, že malá s ní neběží... no uvidíme...

Také jsme dokoupili ještě pár tyček a dodělali několik překážek tak, aby  celá dráha vypadala trochu zajímavěji. Teď tvoříme takové malé áčko na přelezení, ale pořád to není to co si představuju, tak nejspíš budeme odkázané na náladu manžela, kdy se nám do toho pustí... Potřebuju tam navrtat panty a zpevnění, aby to bylo rozebíratelné a skladné, ale přitom pevné a bezpečné...

Cvičíme stopičku, což se Dezi docela líbí... sviští čenichem ve čtverci jak divá a je jak vysavač... najde všechno...  Budeme začínat obranu na kšírkách, takže jsem přenastavila Arunčin postroj, co jsme jí koupili na tahání saní a ona se nám na to vybodla a Dezince je teď akorát... Strašně se í to tedy nelíbí na těle a je vidět, že si na to musí postupně zvykat. Když jsme s tím ale vyrazili na procházku, pokud to nenapla a nedotklo se jí to břicha, nijak to neřešila a při hře jí to taky nevadilo, takže to bude nejspíš otázka pár dnů...
No a protože pomalu dorůstá Arunku a vedle sebe vypadají čím dál tím suprověji, napadlo mě jí vyzkoušet i její kovový košík.. jen tak z legrace, aby si na něj pomalu také zvykala... no ale to sem dámu naštvala! :D Myslela jsem si že jí vyfotím, ale sama nemám šanci, páč jak jí pustím, už se ho snaží zbavit... takže někdy s holkou...
V šopu na netu se mi strašně zalíbila autodeka místo kenelky do auta, tak jsem jí objednala a s ní i halti-ohlávky pro obě čubinky, takže by nakonec ten kovový košík snad ani nosit nemusely.. a Pavce dneska přišel ten vysněný tunel... Postavila jsem ho Dezí na zahradu na seznámení a docela jí nijak nevadí. Za aportek si skrz něj doběhla a pak když sem zalezla domů, probíhaly ho spolu s Arkou obě... tak jsem zvědavá, jak to bude odpoledne, až budeme trénovat...
Pokusíme se jí během jejího řádění vyfotit a doplnit zase galerii...

No tak nějaké fotečky přibyly, Dezinka je už psí slečna. I video jsme natočili, jen běžně ho neskáčeme tak jak na něm, je to všechno o moc níž - takřka na zemi... Dezí to probíhá úplně skvěle - z našeho pohledu, ale podle odborného oka to tedy vůbec nezvládáme, takže začneme nejprve pořádně poslušností... v říjnu začneme se cvičákem...