Závody o ratenický pohár

25.05.2013 14:19

Dnešek se nám tak trochu nepovedl - ale fakt jen o ždibec :-)))
Byly jsme s Dezí na závodech ZZO, podle kterých jsme nedávno úspěšně složily zkoušku. Jenomže... panička si myslela, že to bude brnkačka a rozhodilo jí hned na počátku Dezinčino zdrhnutí za psem. Sice se vrátila ještě na první povel, ale dost mě to rozhodilo a to ona hned poznala. Soustředila jsem se na sedání z lehu, protože vím, že tam nejsme nejlepší a chtěla jsem strááášně moc vyhrát nádhernou sošku pejska, co nám holky přichystaly za ceny, ale Dezí to pojala po svém a i když jsem si ohlídala to sedání, nezkontrolovala jsem si odložení do lehu, které máme jinak naprosto krásné a ta moje malá černá potvora si tento cvik místo zalehnutí odseděla... A já jak blbec se na ní ani nepodívala, abych si jí opravila, protože jsem jí čekala přilepenou k zemi - no myslela jsem si, že mě klepne. Takže tento cvik za 0 bodíků... Skončily jsme celkove z 9 psů v bramboračce. Měli jsme 78 bodů... vítěz měl 81 a každé další místečko bylo o jeden bodík méně. Ach jo...
Ale abych tý mršce jen nespílala... dostaly jsme od rozhodčího pochvalu za nejlépe předvedený aport - a to ho umíme jen tak trochu a krátce, tak to mě potěšilo hodně. Dělaly jsme klasický s činkou - ten se nám povedl. Ostatní překážky prý celkem v pohodě. Jen ten jeden vynechaný cvik. Prostě příště, no... :)))
Ale jinak suprový dopoledne... závod si nesl název o Ratenický pohár a tomu jsme dostáli... všechna místa obsadili Simíráčci a to je skvělé.
Takže tímto ještě jednou gratuluju všem umístěným "soupeřům" :))))